Svjetski dan ljubaznosti
13.studenog obilježili smo Svjetski dan ljubaznosti. O ljubaznosti i toleranciji smo učili na različite načine, posebno u III.a razredu i sedmim razredima, a svim učenicima putem jednog informativnog panoa nastojali smo pokazati o čemu treba voditi računa da bi nam svima život bio radosniji i bolji.
Izdvajamo što su učenici napisali o ljubaznosti:
Ako sam ljubazan, mogu očekivati oprost i poštovanje od drugoga Ljubaznost se sastoji od puno malih stvari. (Oliver)
Svi ljudi, bez obzira na rasu, vjersko opredjeljenje ili izgled,moraju biti poštivani i zaslužuju dobrotu i toplinu.
POŠTIVAJMO LJUDE SVE, PA ĆE NAM REĆI, RIJEČI DOBROTE DVJE. (Mateo)
Ako smo ljubazni možemo se osjećati zadovoljno, sretno, ispunjeno i time uspijevati u svom i tuđem odrastanju!!!
Ljubaznost ne znači samo pomagati, to je i poticanje drugih na bolji odnos između nas!!! (XY)
Svjetski dan ljubaznosti
13.studenog obilježili smo Svjetski dan ljubaznosti. O ljubaznosti i toleranciji smo učili na različite načine, posebno u III.a razredu i sedmim razredima, a svim učenicima putem jednog informativnog panoa nastojali smo pokazati o čemu treba voditi računa da bi nam svima život bio radosniji i bolji.
Izdvajamo što su učenici napisali o ljubaznosti:
Ako sam ljubazan, mogu očekivati oprost i poštovanje od drugoga Ljubaznost se sastoji od puno malih stvari. (Oliver)
Svi ljudi, bez obzira na rasu, vjersko opredjeljenje ili izgled,moraju biti poštivani i zaslužuju dobrotu i toplinu.
POŠTIVAJMO LJUDE SVE, PA ĆE NAM REĆI, RIJEČI DOBROTE DVJE. (Mateo)
Ako smo ljubazni možemo se osjećati zadovoljno, sretno, ispunjeno i time uspijevati u svom i tuđem odrastanju!!!
Ljubaznost ne znači samo pomagati, to je i poticanje drugih na bolji odnos između nas!!! (XY)
Korisni linkovi | ![]() |
![]() |
« Srpanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |